- Κατ’ αρχάς είναι μεγάλη απάτη να λένε κυβερνητικά στελέχη ότι θα μειωθούν τα διόδια πριν τη μεγάλη έξοδο του Πάσχα. Κανείς δεν έχει συμφωνήσει γι’ αυτό εκτός από την κυβέρνηση και για να συμφωνήσουν εταιρείες και τράπεζες θα πρέπει να πάει άμεσα η γραπτή πρόταση και να υπάρξει συμφωνία χωρίς να περάσει από τη Βουλή. Ζήσε Μάη μου δηλαδή.
- Η πρόταση για μείωση 25%-50% αφορά, όχι μια τριετία όπως ευσχήμως προσπαθεί να περάσει η κυβέρνηση. Αυτό είναι το ανώτατο όριο. Η μείωση, αν συμφωνηθεί, θα αφορά το χρονικό διάστημα που θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται τα έργα. Αν π.χ. ένα έργο ολοκληρωθεί μέσα στο 2011 τότε τα διόδια θα επανέλθουν στην τιμή που ορίζει η σύμβαση παραχώρησης.
- Ένα άλλο ερώτημα είναι ποιος θα πληρώσει τη μείωση των διοδίων. Φυσικά τράπεζες και εταιρείες δεν πρόκειται να επωμιστούν το βάρος, άρα θα το αναλάβει ο κρατικός προϋπολογισμός, δηλαδή όλοι οι πολίτες. Αυτό, λέει ο Ρέππας, θα γίνει μέσω της τιτλοποίησης μελλοντικών εσόδων από διόδια. Θα κάνει το κράτος μια εταιρεία ειδικού σκοπού με μετοχικό κεφάλαιο μελλοντικά έσοδα κι από εκεί θα χρηματοδοτήσει τόσο τη μείωση των διοδίων όσο και μείωση του χρέους. Ζήσε Μάη μου και πάλι, για όσους νομίζουν ότι από αύριο θα πάνε και θα πληρώνουν φθηνά διόδια στους οδικούς άξονες.
- Τέλος, σε μια ύστατη προσπάθεια να σωθούν τα μεγάλα έργα, δηλαδή το ανεκτέλεστο των νταβατζήδων, ο Ρέππας δημιουργεί ειδικό λογαριασμό 500 εκατ. ευρώ που θα είναι εγγύηση ώστε οι τράπεζες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση και να μην παγώσουν τα έργα. Που θα βρεθούν τα 500 εκατ. άγνωστο.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://apneagr.blogspot.com/2011/04/blog-post_9767.html#ixzz1JbJ2WVH4
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου