Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Τι κάνει σήμερα ο Τρύφων Καρατζάς;

«Την υποκριτική δεν θα την άλλαζα με τίποτα. Η δουλειά στο σανίδι είναι αναντικατάστατη», λέει ο γνωστός ηθοποιός, Τρύφων Καρατζάς.


Μεγάλωσε στο θέατρο, έπαιξε στο σανίδι για πάρα πολλά χρόνια. Πρωταγωνίστησε σε σειρές της τηλεόρασης. Η εμφάνισή του στο ρόλο του πατέρα της Λίλης στη σειρά «Λαβ Σόρρυ» μπορεί να θεωρηθεί από τις καλύτερες και άρεσε και σε εκείνον αρκετά. Ο ηθοποιός όμως έπαιξε και στην «Ονειροπαγίδα» αλλά από τότε τα… φώτα έσβησαν.

 

Τον τελευταίο καιρό, όπως λέει στο newsbeast.gr, δεν εργάζεται. «Αυτή τη στιγμή είμαι στο μηδέν. Δεν έχω κανένα σχέδιο και δεν μπορώ να πιστέψω ότι γίνονται προτάσεις σε άλλους συναδέλφους μου. Αυτοί που το ισχυρίζονται αυτό, μπορεί, και να λένε ψέματα», αναφέρει χαρακτηριστικά. 

«Έχω πέντε με έξι χρόνια να εμφανιστώ στο θέατρο και περίπου δύο χρόνια να βρεθώ σε τηλεοπτικό σήριαλ. Μέχρι το 2011 ήμουν σε δράση», λέει.

Ο Τρύφων Καρατζάς δεν παρακολουθεί τούρκικες σειρές. «Μου προκαλούν αηδία. Αισθάνομαι αηδία με όλα αυτά. Και μπορώ να σας πω ότι μπαίνω σε σκέψεις για το τι συμβαίνει αλλά δεν θα ήθελα να επεκταθώ», σημειώνει. 

Όπως λέει χαρακτηριστικά, η καθημερινότητά του είναι άθλια. «Ένας άνθρωπος που 57 χρόνια δεν έπαψε να εργάζεται και τώρα είναι χωρίς δουλειά, πώς να νιώθει; Ξέρετε, ίσως πρέπει να βάλω αγγελίες για να βρω δουλειά», λέει, χαριτολογώντας.

Πάντως, παρά την ανεργία που επικρατεί, δεν μετανιώνει για την επιλογή του και θα συμβούλευε τους νέους να ασχοληθούν με το χώρο του. «Δίδαξα στο παρελθόν και σε δραματική σχολή. Θέλω να γίνουν ηθοποιοί μόνο εκείνοι που αντέχουν κι όχι εκείνοι που αναζητούν την εύκολη δόξα. Είδα πολλούς που αναζητούν το εύκολο χρήμα. Αυτό δεν το θέλω», προσθέτει. 

Και τονίζει ότι μπορεί η κρίση να τον έχει επηρεάσει, αλλά, «θα επιβιώσουμε». «Εγώ έχω ξαναζήσει την κρίση. Πέρασα πολλά. Κι όταν έχεις περάσει τόσα, ένα φαινόμενο σαν κι αυτό δεν θα σε τρομάξει. Θα περάσει και θα βγούμε νικητές», καταλήγει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου