Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Τι κάνει σήμερα η Κωνσταντίνα;

Σε εκπομπή αφιερωμένη στις τριάντα πιο πετυχημένες ελληνίδες τραγουδίστριες των πενήντα τελευταίων ετών, η Κωνσταντίνα κατέλαβε την 25η θέση. Στην ανάδειξη αυτή μέτρησαν τόσο οι πωλήσεις των δίσκων όσο και η διάρκεια και η πορεία της κάθε καλλιτέχνιδος.
 


Στην πρώτη θέση βέβαια βρέθηκε ένα πρόσωπο στο οποίο η Κωνσταντίνα οφείλει πολλά. Κι αυτή είναι η Χαρούλα Αλεξίου που την ανακάλυψε στην Κύπρο, αναγνώρισε το ταλέντο της και την προέτρεψε να έρθει στην Ελλάδα για να τη συναντήσει. Έτσι, η Κωνσταντίνα έκανε τα πρώτα της μουσικά βήματα σε μπουάτ δίπλα στο Γιώργο Νταλάρα και τη Χαρούλα Αλεξίου.


Η τραγουδίστρια από την αρχή της καριέρας της συνεργάστηκε με πολύ μεγάλα ονόματα της μουσικής όπως για παράδειγμα την Μαρινέλλα, τον Κώστα Χατζή, τον Μάριο Τόκα, το Γιάννη Πάριο κ.ά. ενώ ξεχώρισε και για το τραγούδι «Το Δηλητήριο» με το Βασίλη Καρρά και το «Τι μπήκε ανάμεσά μας» με το Γιάννη Πλούταρχο. 


Ο τελευταίος της δίσκος κυκλοφόρησε το Σεπτέμβρη του 2009 με τίτλο «Αυτό που θέλω». Από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει ετοιμάσει κάτι καινούργιο μουσικά. 


Σήμερα, όπως λέει στο newsbeast.gr, συζητάει διάφορα πράγματα αλλά γνωρίζει ότι ο χώρος της μουσικής βιομηχανίας έχει αλλάξει. Γι’ αυτό έχει επιλέξει να κάνει κάποιες προγραμματισμένες εμφανίσεις σε Κύπρο, Αγγλία και Αυστραλία το προσεχές διάστημα.


«Σκέφτομαι ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου. Εξετάζουμε να κάνουμε παλιά τραγούδια επανεκτελέσεις ή να βγάλουμε κάποιο μέσω διαδικτύου. Ο χρόνος θα δείξει», αναφέρει χαρακτηριστικά.


Η τραγουδίστρια πλέον περνά το χρόνο της με την κόρη της και τον σύζυγό της, με τον οποίο επανασυνδέθηκαν. «Σκέφτομαι το μέλλον του παιδιού μου. Θέλουμε να γίνει οδοντίατρος, για να έχει τη δουλειά του πατέρα της, αλλά δεν θα την πιέσουμε» σημειώνει. 





Και τονίζει: «Το μέλλον των νέων είναι αβέβαιο. Γι’ αυτό εγώ αποφάσισα να αφιερωθώ στο παιδί μου και όχι στην καριέρα μου. Δε μου πάει το σταριλίκι. Ξέρετε; Για να είσαι στην επικαιρότητα χρειάζονται θυσίες και εγώ προτιμούσα την οικογένειά μου».


Τον ελεύθερο χρόνο της επιλέγει να κάνει οικογενειακά ταξίδια, να γυμνάζεται και να διαβάζει. «Στην Αυστραλία θα πάμε οικογενειακώς. Θέλω η κόρη μου να δει δυο πράγματα παραπάνω στη ζωή της προτού ενηλικιωθεί» προσθέτει.


Για να ξεκαθαρίσει: «Εγώ έζησα τη δουλειά όταν είχε χρήματα. Τα χρόνια έχουν αλλάξει. Δεν υπάρχουν τόσα έσοδα πλέον. Γι’ αυτό θεωρώ ότι δεν μπορείς να είσαι μόνο τραγουδιστής πια. Πρέπει να έχεις και άλλη δουλειά. Γιατί το τραγούδι πλέον προσφέρει μόνο εκτόνωση».








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου