Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Έλενα Ράπτη: «Είμαι μόνη εδώ και πολλούς μήνες»!

Καλεσμένη στο «ΟΛΑ 12» βρέθηκε χθες η Έλενα Ράπτη, η οποία μίλησε μεταξύ άλλων και για την προσωπική της ζωή.

Οι φήμες ήθελαν την 36χρονη βουλευτή να έχεισχέση με τον πρωταγωνιστή της τούρκικης σειράς «Εζέλ» και αυτός να είναι ο λόγος που βρέθηκε πρόσφατα στην Κωνσταντινούπολη. Τι απαντά η ίδια γι’ αυτό; «Για να το κλείσουμε το θέμα αυτό, θα σας πω το εξής:



Ένα βράδυ στη Βουλή, λίγο πριν από μια ονομαστική ψηφοφορία, ένας συνάδελφος πήγε να πειράξει λέγοντάς μου ότι πηγαίνω πολύ συχνά τελευταία στο Πατριαρχείο κι ένας δικός σας δημοσιογράφος έκανε αναφορά στον “Εζέλ”. Εγώ δεν είπα λέξη, ωστόσο όμως η σιωπή μου θεωρήθηκε ένοχη και κυκλοφόρησαν όσα κυκλοφόρησαν. Για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν.. Εζέλ γιοκ! Δεν με γνωρίζει και δεν τον γνωρίζω. Φαντάζεστε να ακούσει αυτός ο άνθρωπος όσα λέγονται εδώ; Θέλω πάντως να πω πως από όλα αυτά που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό, αυτό ήταν το πιο κολακευτικό ψέμα» δήλωσε.

Όταν οι οικοδεσπότες της εκπομπής, Θέμος Αναστασιάδης και Βαγγέλης Περρής τη ρώτησαν τι άλλες φήμες έχει ακούσει το τελευταίο διάστημα για την ερω τική της ζωή, η ίδια απάντησε: «Στις προεκλογικές περιόδους πάντα ακούω διάφορα, αλλά τα προσπερνώ. Αλλά σε ένα φανταστικό σενάριο, όλα μπορούν να συμβούν!» και έπειτα πρόσθεσε: «Από τους δημοσιογράφους εξαρτάται με ποιον θα είμαι εγώ. Παραμένω μόνη εδώ και πολλούς μήνες».




http://www.newpost.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου