Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

72χρονη ετοιμάζεται να αποκτήσει παιδί με τον 26χρονο εγγονό της!

Ανήκουστο και όμως αληθινό. Μία 72χρονη ετοιμάζεται να αποκτήσει παιδί με τον 26χρονο εγγονό της! Οι Pearl Carter και Phil Bailey πλήρωσαν μία παρένθετη μητέρα 20.000 λίρες για να φέρει στον κόσμο τον καρπό του «έρωτά» τους.
Η Carter από την Ιντιάνα των ΗΠΑ γνώρισε τον Bailey πριν τέσσερα χρόνια, όταν πέθανε η μητέρα του 26χρονου, Lynette, με την οποία η 72χρονη δεν είχε ποτέ επαφή μέχρι τότε.


Η ηλικιωμένη γέννησε την Lynette στα 18 της χρόνια εκτός γάμου και όπως λέει, αναγκάστηκε να δώσει το παιδί της για υιοθεσία λόγω των αυστηρών γονιών της. Στη συνέχεια παντρεύτηκε αλλά δεν απέκτησε άλλα παιδιά.

Γιαγιά και εγγονός, που δέχονται την κοινωνική κατακραυγή και μπορεί να αντιμετωπίσουν την κατηγορία της αιμομιξίας, ερωτεύθηκαν και έγιναν εραστές λίγο μετά την γνωριμία τους.

Σε συνέντευξή τους στο περιοδικό της Νέας Ζηλανδίας New Idea η Carter είπε ότι «δεν τη νοιάζει η γνώμη του κόσμου». «Είμαι ερωτευμένη με τον Phil και αυτός μαζί μου. Σύντομα θα κρατώ το γιο ή την κόρη μου στην αγκαλιά μου και ο Phil θα είναι ένας περήφανος πατέρας».

«Πάντα με έλκυαν οι μεγαλύτερες γυναίκες και νομίζω ότι η Pearl είναι εκπληκτική», είπε ο 26χρονος. Η Carter αποκάλυψε ότι έψαχνε για πολλά χρόνια την κόρη της, αλλά εγκατέλειψε τις προσπάθειες περίπου πριν 15 χρόνια. Τελικά, μετά το θάνατο της Lynette, ήταν ο Phil που αναζήτησε τη γιαγιά του και τη βρήκε στέλνοντας της ένα γράμμα και μετά e-mail.

«Μου έστειλε μία φωτογραφία του και σκέφτηκα τι ωραίος και σέξι άνδρας είναι προτού με τσιμπήσω για να συνειδητοποιήσω ότι είναι εγγονός μου. Όταν τον πρωτοείδα ήξερα ότι ποτέ δε θα είχαμε σχέση γιαγιάς- εγγονού. Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ένιωθε σεξουαλικά ζωντανή», ομολογεί η Pearl.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου