Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Τι κάνει σήμερα ο Μάικ Γαλάκος;

Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους μεσοεπιθετικούς που αγωνίστηκαν ποτέ στα ελληνικά γήπεδα. Ο λόγος για τον Μάικ (Ηλία) Γαλάκο. Ο ποδοσφαιριστής άρχισε το ποδόσφαιρο στα 16 του από την Μπότροπ (ομάδα Γ’ Κατηγορίας της Γερμανίας).
 
Από το 1972 μέχρι το 1973 αγωνίστηκε στη Φορτούνα Ντίσελντορφ και στη συνέχεια έπαιξε στον Ολυμπιακό μέχρι το 1981. Με τους ερυθρόλευκους κέρδισε τέσσερα πρωταθλήματα καθώς και ένα σούπερ Καπ το 1980. 

Με τη φανέλα της ομάδας του Πειραιά βίωσε και την τραγωδία της θύρας 7 στις 8 Φεβρουαρίου 1981 όταν γράφτηκε η πιο «μαύρη» σελίδα στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού. Τότε, 21 παιδιά άφησαν την τελευταία τους πνοή στις κερκίδες του Καραΐσκάκη. 

«Καλύτερα να μην είχα πετύχει ποτέ τα τρία γκολ, τα οποία πέτυχα σ’ εκείνο το ματς με την ΑΕΚ. Ας μην τα έβαζα και ας ζούσαν σήμερα τα παιδιά», ήταν η πρώτη κουβέντα που είπε.

Επόμενος σταθμός του ο αιώνιος αντίπαλος των ερυθρολεύκων, ο Παναθηναϊκός, στον οποίο αγωνίστηκε μέχρι το 1985 και κέρδισε ένα κύπελλο το 1982 και ένα νταμπλ το 1984. Φόρεσε και τη φανέλα της Εθνικής ομάδας και διέπρεψε. 

 

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι αν ο Μάικ Γαλάκος έπαιζε σήμερα ποδόσφαιρο, το κασέ του θα ήταν πολύ μεγάλο και πιθανότατα θα είχε αφήσει το ελληνικό πρωτάθλημα, για κάποιο από αυτά του εξωτερικού.

«Δεν έχω παράπονο από την καριέρα μου. Έπαιξα σε δύο σπουδαίες ομάδες, με πολύ κόσμο, που με αγάπησε και μου το έδειξε πολλές φορές. Με σήκωναν στα χέρια και φώναζαν το όνομά μου. Αυτό δεν ανταλλάσσεται με τα εκατομμύρια όλου του κόσμου», λέει ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής.

Αυτή την περίοδο ο Μάικ Γαλάκος, όπως λέει στο newsbeast.gr, ασχολείται ακόμη με το ποδόσφαιρο προπονώντας μικρά παιδιά στον όμιλο της Βουλιαγμένης. «Το ποδόσφαιρο είναι όλη μου η ζωή και δεν θα το εγκαταλείψω ποτέ. Γι’ αυτό αποφάσισα να προπονώ μικρά παιδιά στον όμιλο της Βουλιαγμένης», λέει. Και πιστεύει ότι υπάρχουν αρκετά ταλέντα που αν δουλέψουν σκληρά, θα κάνουν καριέρα στο χώρο του ποδοσφαίρου. 

Ο Μάικ Γαλάκος, όπως περιγράφει, άρχισε να παίζει από πολύ μικρός μπάλα. «Ήμουν αρκετά τυχερός. Με είδαν και στις ομάδες που έπαιζα τότε με το σχολείο μου και με πήραν στην Γερμανία. Αργότερα ήρθα στην Ελλάδα και αγωνίστηκα στις δύο μεγαλύτερες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου».

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής εξηγεί ότι οι μικροί επίδοξοι ποδοσφαιριστές γνωρίζουν πολλά αλλά χρειάζονται ακόμη αρκετή δουλειά για να τα καταφέρουν. «Μαθαίνουν για την αθλητική παιδεία και για όλα τα μυστικά του ποδοσφαίρου. Κάθε ηλικία όμως χρειάζεται και διαφορετική προπόνηση», συμπληρώνει.

Στον ελεύθερό του χρόνο ο Μάικ Γαλάκος ταξιδεύει με το σκάφος του. «Έχω ένα μικρό σκάφος και μου αρέσει να ταξιδεύω με αυτό σε διάφορους προορισμούς. Λατρεύω τη θάλασσα και γι’ αυτό το αγόρασα. Τίποτα δεν συγκρίνεται με αυτή την απόδραση», λέει. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου