Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Το απόσπασμα που φαίνεται να καρφώνει τον Σαμαρά για το μουσείο της Ακρόπολης


Ένα απόσπασμα από το νέο βιβλίο του Βύρωνα Πολύδωρα "κατά κηνσόρων" φαίνεται να φωτογραφίζει τον ίδιο τον πρωθυπουργό, κατά την διάρκεια της υπουργείας του στο Πολιτισμού. Ο Βύρων Πολύδωρας φαίνεται να "απασφαλίζει" και μεταξύ "τύρου και αχλαδίου", όπως φαίνεται από το ύφος του κάνει λόγο για ρουσφέτια και βόλεμα συντοπιτών υπουργού που πλέον είναι σε άλλο πόστο.

Το απόσπασμα:


«Και μια και τόφερε η κουβέντα, πως δεν χάλασε η εθνική και παγκόσμια τάξη και ηθική όταν το 2009 υπουργοί και μάλιστα ένας «ευαίσθητος»σε ένα ευαίσθητο και λεπτό υπουργείο διόριζε μόνιμους μάλιστα υπαλλήλους με απόλυτη «αξιοκρατία», οι οποίοι είχαν μεταξύ τους ένα κοινό «αξιοκρατικό» χαρακτηριστικό, ότι κατήγοντο από τον τόπο εκλογής του «αδιάφθορου» υπουργού; Δεν ήταν τότε κρίση; Ή το 2012, όταν διόρισε δεκαπέντε ή και περισσότερους μετακλητούς στη Βουλή με τα αυτα προσόντα καταγωγής, ο ίδιος «αντιφαύλος» πολιτικός, υπό άλλη ιδιότητα τώρα; Δεν είναι γι' αυτούς τους διορισμούς κρίση και ανεργία στη χώρα; Μόνο για εμένα και τη θυγατέρα μου;»

Και ο κ. Πολύδωρας καταλήγει τη συγκεκριμένη αναφορά:

«Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν γίνομαι «θυσιαστής» της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου