Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Υποψήφιος στην Λάρισα ο Παπαμίκος;

Ορθάνοικτο άφησε ο Ανδρέας Παπαμιμίκος το ενδεχόμενο να πολιτευθεί ακόμη και στις επικείμενες εκλογές. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Ελευθερία» της ιδιαίτερης πατρίδας του, της Λάρισας, ο επικεφαλής της ΟΝΝΕΔ, δήλωσε σχετικά με το πολιτικό του μέλλον:


«Επειδή αυτή η ερώτηση μου γίνεται πολύ συχνά τώρα τελευταία, θέλω να ξεκαθαρίσω για ακόμη μία φορά ότι η πολιτική για μένα δεν είναι αυτοσκοπός. Δεν κοιμάμαι και ξυπνάω με την έννοια εάν θα γίνω βουλευτής ή εάν θα πάρω κάποια άλλη καρέκλα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κάνω με επάρκεια τη δουλειά που μου εμπιστεύτηκαν οι ΟΝΝΕΔίτες, ενώ ποτέ δεν έχω κρύψει το μεράκι μου να είμαι χρήσιμος σε ό,τι κάνω. Χρήσιμος στην ΟΝΝΕΔ, τη χώρα μου και κυρίως τον τόπο μου, τη Λάρισα. Αλλιώς, νομίζω δεν έχει κανένα νόημα να ασχολούμαι με την πολιτική». 


http://www.parapolitika.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου