Ένα βήμα πριν την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα πολεοδομικά
συγκροτήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης βρίσκεται το υπουργείο
Περιβάλλοντος.
Μιλώντας στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, ο Γ. Παπακωνσταντίνου εμφανίστηκε θετικός στην άρση της απαγόρευσης.
Πρόσθεσε, ωστόσο, πως κάτι τέτοιο θα πρέπει να συνδυαστεί και με μια σειρά άλλων μέτρων, όπως η εντατικοποίηση των ελέγχων για την ποιότητα των καυσίμων, η καθιέρωση πράσινου δακτυλίου και η ανανέωση του στόλου των γηρασμένων αυτοκινήτων.
Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα ταξί, τα βαρέα οχήματα αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, που χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει «μπλοκάρει» αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος.
Μιλώντας στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, ο Γ. Παπακωνσταντίνου εμφανίστηκε θετικός στην άρση της απαγόρευσης.
Πρόσθεσε, ωστόσο, πως κάτι τέτοιο θα πρέπει να συνδυαστεί και με μια σειρά άλλων μέτρων, όπως η εντατικοποίηση των ελέγχων για την ποιότητα των καυσίμων, η καθιέρωση πράσινου δακτυλίου και η ανανέωση του στόλου των γηρασμένων αυτοκινήτων.
Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα ταξί, τα βαρέα οχήματα αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, που χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει «μπλοκάρει» αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου