Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Τα φθηνότερα αυτοκίνητα με απόσυρση

Με το όφελος από την κρατική απόσυρση να συνδυάζεται με τις εκπτώσεις και προσφορές που κάνουν πολλές εταιρείες, δεν είναι πλέον λίγα τα αυτοκίνητα που προσφέρονται σε άκρως δελεαστικές τιμές. Για παράδειγμα, όσο κι αν ακούγεται σαν… ανέκδοτο αυτή την περίοδο, διατίθενται καινούργια μοντέλα που πωλούνται με κάτι περισσότερο από 7.000 ευρώ.
Το γεγονός αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρόκειται για φτηνά  αφού στην πλειοψηφία τους, τα 12 μοντέλα της παρουσίασης που έχουν τη χαμηλότερη τιμή με απόσυρση, εφοδιάζονται με air condition, με 2 κυρίως αερόσακους (6 στάνταρ έχει μόνο το Spark), με ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, ράδιο CD κ.α. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα που περιλαμβάνουν μηδενική προκαταβολή, χαμηλά επιτόκια ακόμα και άτοκες δόσεις κάνουν την αγορά τους ακόμα πιο ελκυστική για το κοινό που αναζητά ένα πολύ προσιτό σε τιμή αυτοκίνητο κυρίως για την πόλη ή ακόμα και για να καλύψει τις οικογενειακές του υποχρεώσεις.

Τα 12 φθηνότερα αυτοκίνητα με απόσυρση


Fiat Panda 1,2 Active 7.433*
Dacia Logan 1,4 7.550
Toyota Aygo 1,0 3d Base 7.590
Chevrolet Spark 1,0 S 7.790*
Kia Picanto 1,0 LX 7.800*
Citroen C1 1,0 3d Joy 7.850*
Peugeot 107 3d Urban AC 8.170*
Nissan Pixo 1,0 Motiva 8.180*
Renault Twingo 1,2 16V Trend 8.396*
Fiat Grande Punto 1,2 Actual 3d 8.447*
Hyundai i10 1,1 GL A/B 8.628*
Daihatsu Cuore 1,0 8.805*

*τιμή με επιπλέον έκπτωση

Το καλύτερο σε οδική συμπεριφορά

Από τα 12 αυτοκίνητα της παρουσίασης το Grande Punto είναι σε θέση να ικανοποιήσει σε μεγαλύτερο βαθμό το κοινό που δίνει έμφαση στην οδική συμπεριφορά, αφού αποπνέει περισσότερη σιγουριά και έχει καλύτερο κράτημα από τα υπόλοιπα μίνι μοντέλα αλλά και από το μεγαλύτερο Logan. Παράλληλα, το Fiat είναι άνετο, τομέας όπου όμως το Dacia είναι κορυφαίο, αφού η πολύ μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του με τις αυξημένες διαδρομές "καταπίνει" τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων. Μεταξύ των μίνι, το Twingo είναι αυτό που ξεχωρίζει για την σταθερότητά του στο δρόμο δίνοντας την εντύπωση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ωστόσο, και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα παρουσιάζουν στην πλειοψηφία τους ασφαλή χαρακτηριστικά στην πόλη αλλά και εκτός αυτής, κινούμενα σε λογικές ταχύτητες.

Το καλύτερο σε ποιότητα

Το μικρό Fiat ξεχωρίζει έναντι των υπολοίπων αυτοκινήτων της παρουσίασης και για την πιο προσεγμένη ποιότητά του, αν και δεν λείπουν ορισμένες μικροατέλειες στην συναρμογή. Καλοφτιαγμένο είναι και το εσωτερικό του Twingo, καθώς και των περισσοτέρων μίνι αυτοκινήτων μεταξύ των οποίων τα τρίδυμα C1, 107 και Aygo παρουσιάζουν πιο φτωχή εικόνα στην καμπίνα τους, λόγω της υφής των σκληρών πλαστικών και της παρουσίας γυμνών μεταλλικών επιφανειών. Σχετικά καλή ποιότητα έχει και το Logan, δεδομένης της πολύ χαμηλής τιμής του, αλλά είναι αρκετά υποδεέστερο έναντι άλλων μικρομεσαίων σεντάν.

To καλύτερο σε φρένα

Μόλις 39,9 μέτρα χρειάζεται το Renault Cuore για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα, επίδοση η οποία είναι πολύ καλή, συγκρινόμενη και με εκείνες μεγαλύτερων αυτοκινήτων.

To καλύτερο σε χώρους

Εκτός από την πολύ χαμηλή του τιμή, το Logan ξεχωρίζει και για τους μεγάλους χώρους που προσφέρει τόσο για τους επιβάτες του όσο και για τις αποσκευές (510 λτ.). Έτσι, είναι το μόνο από τα φθηνότερα με απόσυρση αυτοκίνητα που μπορεί να μετακινήσει δίχως παραχωρήσεις μέχρι 5 ενήλικους επιβάτες. Από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, το Cuore διακρίνεται για τον κορυφαίο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών που είναι αντίστοιχος με πολυτελών 5μετρων αυτοκινήτων, το Panda προσφέρει το περισσότερο ύψος σε όλους τους φιλοξενούμενους και το Twingo διαθέτει το μεγαλύτερο πλάτος εμπρός - πίσω.

Το πιο ευέλικτο

Το περιορισμένο μήκος και πλάτος του ιαπωνικού μίνι αυτοκινήτου, Daihatsu Cuore, σε συνδυασμό με το μικρό κύκλο στροφής, εξασφαλίζουν άριστη ευελιξία στην πόλη και πολύ μεγάλη ευκολία στην οδήγηση.

Πηγή: autotriti.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου