Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Η Beyonce απέλυσε τον πατέρα της!


Η Beyonce απέλυσε τον πατέρα της Matthew Knowles από μάνατζέρ της, ο οποίος ήταν το δεξί χέρι της τραγουδίστριας από την αρχή της καριέρας της τη δεκαετία του '90, όταν πρωτοεμφανίστηκε με τις Destiny's Child. Και αν βιαστείτε να σκεφτείτε ότι πατέρας και κόρη τα τσούγκρισαν, σας λέμε πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο...


"Του χρωστάω ευγνωμοσύνη για όλα όσα μου έμαθε. Μεγάλωσα παρακολουθώντας και τους δύο γονείς μου να με μανατζάρουν και παράλληλα να διευθύνουν τις δικές τους δουλειές. Είναι σκληρά εργαζόμενοι επιχειρηματίες και θα συνεχίσω να ακολουθώ τα βήματά τους. Είναι πατέρας μου για μια ζωή και τον αγαπάω πολύ", σημείωσε η Beyonce στη δήλωσή της.

Ο μπαμπάς της από τη μεριά του είναι σ΄θγουρος πως η κόρη του θα συνεχίσει να κάνει σπουδαία πράγματα. "Η απόφαση να χωρίσουμε δρόμους ήταν κοινή. Κάναμε σπουδαία πράγματα μαζί και ξέρω πως θα συνεχίσει να κατακτά καινούριες περιοχές στη μουσική. Οι δουλειές είναι δουλειές και η οικογένεια, οικογένεια. Αγαπώ την κόρη μου και είμαι περήφανος για αυτό που είναι και αυτά που έχει καταφέρει", σημείωσε ο Matthew. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου