Η LinkedIn ανέλυσε στοιχεία κίνησης και επισκεψιμότητας της σελίδας της, εστιάζοντας σε ποιές εταιρείες έχουν τη μεγαλύτερη δημοφιλία.
Αμέσως μετά τις Google, Apple και Microsoft, στη τέταρτη θέση βρίσκεται το Facebook, αποδεικνύοντας πως οι εταιρείες τεχνολογίας και τα social media βρίσκονται πολύ ψηλά στην εκτίμηση των καταναλωτών. Οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, επίσης έχουν καλές επιδόσεις, με 7 στις 20 εταιρείες να προέρχονται από τον συγκεκριμένο κλάδο.
Η έρευνα βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν καλύτερα που οφείλεται η απήχηση τους και πως να
βελτιώσουν τη δημοφιλία του brand τους, σύμφωνα με τον Dan Shapero, αντιπρόεδρο της LinkedIn.
Αναλυτικά η λίστα:
1. Google
2. Apple
3. Microsoft
4. Facebook
5. Unilever
6. General Electic
7. PepsiCo
8. Procter & Gamble
9. McKinsey & Co.
10. Coca Cola
11. Disney
12. Nike
13. Salesforce.com
14.Twitter
15. Shell
16. Nestle
17. Boston Consulting Group
18. Ogilvy
19. Expedia
20. Accenture
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου