Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Από ποιον κράτησε αποστάσεις ;

Από ποιον κράτησε αποστάσεις χθες ο Κώστας Χατζής με ανάρτησή του στο facebook ;
Πάντως σίγουρα όχι από τον Πάνο Καμμένο με τον οποίο διατηρεί εξαιρετική προσωπική επικοινωνία όπως είμαστε ...


σε θέση να γνωρίζουμε.
Αυτό είναι το κείμενο της ανάρτησης :

Το παραλήρημα parapolitikwn συντακτών 
Επειδή την προηγούμενη εβδομάδα συγκεκριμένο site σε δύο αναρτήσεις του (που δεν θα του κάνω τη χάρη να αναδημοσιεύσω) δημοσίευσε πλήθος ανακριβειών για το πρόσωπό μου, οφείλω να διευκρινίσω άπαξ, τα εξής :
Πρώτον, πολιτικό φορέα επέλεγα ανέκαθεν με βάση την εθνική ωφέλεια και την ταύτιση με βασικές αρχές της ιδεολογίας μου. Γι’ αυτό και το έκανα και θα το ξανακάνω δημόσια, όποτε προκύψει κάτι τέτοιο. Από το χεράκι δεν με πήρε και δε θα με πάρει ποτέ κανένας.
Δεύτερον, την πολιτική μου πατρότητα ας μου επιτραπεί να τη γνωρίζω καλύτερα ο ίδιος και οι συμμαχητές μου από 15 ετών. Και, εν πάσει περιπτώσει, ποσώς απασχολεί την ελληνική κοινωνία.
Τρίτον, συνεργάτης πολιτικού προσώπου υπήρξα μία φορά στη ζωή μου και όλοι γνωρίζουν πότε και σε ποιον. Δεν υπήρξα ποτέ κανενός άλλου, ούτε για μία ημέρα και αδυνατώ να καταλάβω γιατί ένα site διαδίδει τέτοιο χονδροειδές ψέμα. Αναμένω επανόρθωση, διαφορετικά διατηρώ το δικαίωμά μου σε αυτήν διά της νομικής οδού.
Υ.Γ. Προσοχή, προσοχή! Κάθε φορά που πάει να γεννηθεί κάτι καινούριο, μη ελεγχόμενο, οι παραγονταραίοι αντεπιτίθενται…. 



http://fonaklas.blogspot.com 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου