Όσο πλησιάζει το φθινόπωρο και οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, οι δύο μονομάχοι, Μπαράκ Ομπάμα και Μιτ Ρόμνι βγάζουν για τα καλά τα... μαχαίρια τους, με τον πακτωλό χρημάτων που δαπανάται για τα αρνητικά τηλεοπτικά σποτ να είναι ενδεικτικός των υψηλών τόνων και της σκληρής μάχης για το μεγάλο στόχο, που δεν είναι άλλος από την καρέκλα του πλανητάρχη.
Πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια έχουν βγει συνολικά από τα ταμεία των εκστρατειών του προέδρου και του ρεπουμπλικανού υποψηφίου, τους τελευταίους τρεις μήνες, με στόχο την μετακίνηση ψηφοφόρων, αναφέρει το Bloomberg. Συγκεκριμένα, η καμπάνια του Ομπάμα ξόδεψε 49,6 εκατ. δολάρια για διαφημιστικά σε Οχάιο, Φλόριντα, Βιρτζίνια, Αϊόβα, Νεβάδα, Βόρεια Καρολίνα και Κολοράντο, τις τελευταίες 90 ημέρες.
Η οργάνωση Priorities USA Action που ιδρύθηκε από πρώην χρηματοδότες του Ομάμα συνεισέφερε άλλα 4,6 εκατ, σύμφωνα με τα στοιχεία της CMAG, εταιρείας που εξειδικεύεται στον τομέα της διαφήμισης.
Η καμπάνια του Ρόμνι στοίχισε 19,6 εκατ. σε Οχάιο, Βόρεια Καρολίνα, Βιρτζίνια, Κολοράντο, Φλόριντα και Νεβάδα, ενώ τρεις οργανώσεις που στηρίζουν τον ρεπουμπλικάνο υποψήφιο (Crossroads GPS, Americans for Prosperity και Restore Our Future) έδωσαν άλλα 29. Από τη μεριά του Ομπάμα έχουν παιχτεί περίπου 136.000 διαφημιστικά στις επτά πολιτείες-κλειδιά το ίδιο διάστημα, ενώ από αυτή του Ρόμνι 60.000. Από αυτά του ρεπουμπλικανού υποψηφίου, 55.136 επιτίθενται στον Ομπάμα (λογικό αφού οι Ρεπουμπλικάνοι ήταν αντιπολίτευση), ενώ 11.377 του προέδρου στοχοποιούν τον Ρόμνι. Φυσικά, οι σκληρές επιθέσεις δεν λείπουν και από τις ομιλίες και τις συνεντεύξεις των δύο υποψηφίων.
Απ' ότι φαίνεται πάντως, ο πόλεμος λάσπης αποδίδει καρπούς, αφού έχει καταφέρει να αυξήσει τις αρνητικές «ματιές» προς τους δύο μονομάχους.
Σε δημοσκόπηση για λογαριασμό του NBC News και της Wall Street Journal οι αρνητικές απόψεις για τον Μπαράκ Ομπάμα φτάνουν το 43% (δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό από τότε που ανέλαβε τα ηνία της χώρας) και για τον Μιτ Ρόμνι το 40% (υψηλότερο ποσοστό που έχει καταδείξει η συγκεκριμένη σειρά ερευνών).
Oι ψηφοφόροι πάντως, μάλλον έμαθαν αυτά που ήθελαν για τον κάθε υποψήφιο. Σύμφωνα με σφυγμομέτρηση του Pew Research Center, που δημοσιεύθηκε πριν από μερικές ημέρες, για τον Ομπάμα, το 90 δηλώνουν ότι σχεδόν γνωρίζουν ό,τι χρειάζεται, με το 69% να λέει το ίδιο για τον Ρόμνι.
Δείτε μερικά χαρακτηριστικά σποτ -Ομπάμα κατά Ρόμνι
-Ρόμνι κατά Ομπάμα
Βαγγέλης Βιτζηλαίος
http://newpost.gr
Πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια έχουν βγει συνολικά από τα ταμεία των εκστρατειών του προέδρου και του ρεπουμπλικανού υποψηφίου, τους τελευταίους τρεις μήνες, με στόχο την μετακίνηση ψηφοφόρων, αναφέρει το Bloomberg. Συγκεκριμένα, η καμπάνια του Ομπάμα ξόδεψε 49,6 εκατ. δολάρια για διαφημιστικά σε Οχάιο, Φλόριντα, Βιρτζίνια, Αϊόβα, Νεβάδα, Βόρεια Καρολίνα και Κολοράντο, τις τελευταίες 90 ημέρες.
Η οργάνωση Priorities USA Action που ιδρύθηκε από πρώην χρηματοδότες του Ομάμα συνεισέφερε άλλα 4,6 εκατ, σύμφωνα με τα στοιχεία της CMAG, εταιρείας που εξειδικεύεται στον τομέα της διαφήμισης.
Η καμπάνια του Ρόμνι στοίχισε 19,6 εκατ. σε Οχάιο, Βόρεια Καρολίνα, Βιρτζίνια, Κολοράντο, Φλόριντα και Νεβάδα, ενώ τρεις οργανώσεις που στηρίζουν τον ρεπουμπλικάνο υποψήφιο (Crossroads GPS, Americans for Prosperity και Restore Our Future) έδωσαν άλλα 29. Από τη μεριά του Ομπάμα έχουν παιχτεί περίπου 136.000 διαφημιστικά στις επτά πολιτείες-κλειδιά το ίδιο διάστημα, ενώ από αυτή του Ρόμνι 60.000. Από αυτά του ρεπουμπλικανού υποψηφίου, 55.136 επιτίθενται στον Ομπάμα (λογικό αφού οι Ρεπουμπλικάνοι ήταν αντιπολίτευση), ενώ 11.377 του προέδρου στοχοποιούν τον Ρόμνι. Φυσικά, οι σκληρές επιθέσεις δεν λείπουν και από τις ομιλίες και τις συνεντεύξεις των δύο υποψηφίων.
Απ' ότι φαίνεται πάντως, ο πόλεμος λάσπης αποδίδει καρπούς, αφού έχει καταφέρει να αυξήσει τις αρνητικές «ματιές» προς τους δύο μονομάχους.
Σε δημοσκόπηση για λογαριασμό του NBC News και της Wall Street Journal οι αρνητικές απόψεις για τον Μπαράκ Ομπάμα φτάνουν το 43% (δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό από τότε που ανέλαβε τα ηνία της χώρας) και για τον Μιτ Ρόμνι το 40% (υψηλότερο ποσοστό που έχει καταδείξει η συγκεκριμένη σειρά ερευνών).
Oι ψηφοφόροι πάντως, μάλλον έμαθαν αυτά που ήθελαν για τον κάθε υποψήφιο. Σύμφωνα με σφυγμομέτρηση του Pew Research Center, που δημοσιεύθηκε πριν από μερικές ημέρες, για τον Ομπάμα, το 90 δηλώνουν ότι σχεδόν γνωρίζουν ό,τι χρειάζεται, με το 69% να λέει το ίδιο για τον Ρόμνι.
Δείτε μερικά χαρακτηριστικά σποτ -Ομπάμα κατά Ρόμνι
-Ρόμνι κατά Ομπάμα
Βαγγέλης Βιτζηλαίος
http://newpost.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου