Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ρουπακιώτης: Εγώ θα παραμείνω υπουργός, δεν θα παριστάνω τον υπουργό


roupakiotis
Ο Αντώνης Ρουπακιώτης συνεχίζει να εκφράζει ανοικτά τις διαφωνίες του με την κυβερνητική πολιτική κι αυτή τη φορά στο «στόχαστρό» του βρέθηκε το υπουργείο Οικονομικών.


«Στο υπουργείο Οικονομικών εφαρμόζουν δέσμες ιδεών ακραίου νεοφιλελευθερισμού με τις οποίες εγώ διαφωνώ. Στο δικό μου υπουργείο εφαρμόζω τις δικές μου δέσμες ιδεών, τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Δικαιοσύνης, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι θέλει να παραμείνει στο υπουργείο, δίνοντας πάντως το στίγμα για την πολιτική που θα ακολουθήσει, έστω κι αν αυτή δε συμβαδίζει με τη γραμμή του Μαξίμου: «Εγώ θα παραμείνω υπουργός αλλά δεν θα παριστάνω τον υπουργό», επισήμανε χαρακτηριστικά, μιλώντας στην πρωινή  εκπομπή του ΑΝΤ-1.
Ο Αντώνης Ρουπακιώτης παραδέχτηκε ότι ψήφισε τα μέτρα επειδή του επιβλήθηκαν: «Δεν τα έγραψα εγώ τα μέτρα, άλλοι τα έγραψαν. Κατάπια την απρέπεια και ψήφισα ό,τι μου επιβλήθηκε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου