Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Χρ. Παπουτσής: «Μακριά τα χέρια από τη γυναίκα μου και το παιδί μου»

Σε σοβαρές καταγγελίες για επιθέσεις εναντίον της οικογενειακής του εστίας προχώρησε στη Βουλή ο Χρήστος Παπουτσής, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται να ανεχθεί τέτοια φαινόμενα.

«Κάποιοι επιδίδονται ακόμη και σε επιθέσεις κατά του σπιτιού μου και της οικογενειακής εστίας. Για όλους εκείνους τους ανήθικους, ανέντιμους και δειλούς, τους προειδοποιώ: Μακριά τα χέρια από τη γυναίκα μου και το παιδί μου!» τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη και συμπλήρωσε:



«Ό,τι ισχύει για μένα ισχύει και για κάθε συνάδελφό μου, όσους δέχθηκαν επιθέσεις βίας επειδή άσκησαν το δικαίωμά τους στα πλαίσια της εντολής του ελληνικού λαού.

Έχουν σκεφτεί τι θα γίνει, αν εμείς ζητήσουμε από τους ψηφοφόρους μας να επιβεβαιώσουν την ψήφο προς το πρόσωπό μας;».

«Δεν δέχθηκα ποτέ και δεν εντυπωσιάστηκα ποτέ ούτε από την ιδεολογική ούτε από την πολιτική τρομοκρατία κανενός», συνέχισε ο κ. Παπουτσής και άφησε αιχμές για πολιτικούς χώρους που εγκρίνουν τέτοια φαινόμενα:

«Υπάρχει πολιτικός χώρος που να τα καταδικάζει; Έχει καταδικάσει κανείς τον Κολλάτο, ο οποίος αποτελεί προέκταση της πλατείας Συντάγματος; Τα πολιτικά κόμματα που στηρίζουν την πλατεία εγκρίνουν επιθέσεις εναντίον πολιτικών -όπως ο ίδιος διατείνεται, οργανώνει τις επιδρομές στα σπίτια των πολιτικών. Και στο σπίτι μου, την Πέμπτη», τόνισε.

Από την πλευρά της ΝΔ ο Γιάννης Τραγάκης δήλωσε:

«Καταδικάζουμε απερίφραστα τα περιστατικά αυτά και εκδηλώνουμε τη συμπάθειά μας σε ότι αφορά την οικογένειά σας, αλλά θα πρέπει σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος της χώρας να πάρει θέση γιατί είναι πρωτοφανές φαινόμενο και υπάρχει κίνδυνος να πάρει απειλητικές διαστάσεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου