Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Γκιουλέκας: "Δεν πάω ούτε σε Καμμένο, ούτε σε ΛΑΟΣ"

Σε μια άλλη βάση έβαλε τα δεδομένα ο Κώστας Γκιουλέκας , με δηλώσεις του στο ραδιόφωνο του ant1.«Τυπικά διεγράφην και από το κόμμα και από την Κ.Ο, ουσιαστικά όμως και ψυχικά είμαι στη ΝΔ εδώ και 37 χρόνια. Και μαζί με εκατομμύρια άλλους Έλληνες δώσαμε κάποιους αγώνες για κάποιες αρχές που εμείς πιστεύαμε σωστές, αυτές τις αρχές της ΝΔ.


Θεωρώ δηλαδή ότι ο ψυχικός σύνδεσμος δεν κόβεται ποτέ και γι αυτό και εγώ έχω δηλώσει από την πρώτη στιγμή ότι και ως ανεξάρτητος πλέον Βουλευτής τυπικά, εγώ συνεχίζω να στηρίζω αυτή την παράταξη, τις επιλογές της, γιατί δεν έχω κάποια διαφοροποίηση σε βασικές - θεμελιώδεις αξίες και αρχές που υπηρετεί το κόμμα... 


Εγώ δεν έχω φύγει από τη ΝΔ ούτε ψυχικά ούτε πολιτικά ούτε ιδεολογικά. Εκεί βρίσκομαι , σε αυτό το χώρο βρίσκομαι», τόνισε ο ανεξάρτητος πια βουλευτής, Α΄ Θεσσαλονίκης, τονίζοντας πως μεταξύ των διαγραφέντων υπάρχει ανομοιογένεια, αλλά και πως οι μισοί από αυτούς που βρέθηκαν εκτός ΝΔ στήριξαν και στηρίζουν τον Αντώνη Σαμαρά ανοιχτά.


http://www.parapolitika.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου