Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ : Η ΙΔΙΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 2235 ΤΟ ΜΕΓΑ «ΛΑΘΟΣ»

4 μήνες στην φυλακή…
Βγήκε προχθές η απόφαση του Δικαστηρίου. Μελετήθηκε γραμμή – γραμμή επί 108 ημέρες και καθαρογράφηκε.

Την πήρα στα χέρια μου και άρχισα να διαβάζω τις επικεφαλίδες.
Έφθασα στη σελίδα 2235 και αμέσως αποκαλύφθηκε μπροστά μου η παραδοχή από το ίδιο το Δικαστήριο του ΛΑΘΟΥΣ!
Ένα ΛΑΘΟΣ εξ αιτίας του οποίου λοιδορείται επί μήνες το όνομά μου.
Αλλά ας γίνω πιο συγκεκριμένος:
Το πρώτο ερώτημα στο οποίο εκαλούντο να απαντήσουν οι Δικαστές σχετικά με την πιθανή ευθύνη μου ήταν αν ο επίορκος υπάλληλος  άρχισε να υπεξαιρεί ΠΡΙΝ ορκισθώ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, δηλαδή ΠΡΙΝ το 1999, ή ΜΕΤΑ.
Αν είχε αρχίσει να υπεξαιρεί ΠΡΙΝ αναλάβω Δήμαρχος τότε δεν υπήρχε θέμα ευθύνης της Διοίκησής μου, αν όμως άρχισε να υπεξαιρεί ΜΕΤΑ την ορκωμοσία μου (1-1-1999) τότε έπρεπε να διερευνηθεί και η δική μου στάση και διαδρομή.
Για το ότι ο υπάλληλος του Δήμου υπεξαιρούσε πολύ ΠΡΙΝ οι Θεσσαλονικείς με εκλέξουν Δήμαρχό τους υπάρχουν πάρα πολλές αποδείξεις, πάρα πολλά ντοκουμέντα.
Σήμερα δίνω στην δημοσιότητα τον πίνακα (σχετ.1) που συνοδεύει το ΠΟΡΙΣΜΑ που συνέταξε η Οικονομική Επιθεωρήτρια κ. Αν. Τσεμπερά σχετικά με το «μαύρο χρήμα» που διακίνησε στους τραπεζικούς του λογαριασμούς ο συγκεκριμένος υπάλληλος και που αποδεικνύει ακριβώς το παραπάνω!
Σύμφωνα με τον πίνακα του «μαύρου χρήματος» ο υπάλληλος αυτός διοχέτευσε χρήματα της ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ στους τραπεζικούς του λογαριασμούς ύψους:
 90.960,01 €  το 1997   (ΠΡΙΝ δηλ. αναλάβω Δήμαρχος),
145.169,70 € το 1998    (ΠΡΙΝ δηλ. αναλάβω Δήμαρχος),
250.725,62 € το 1999   (όταν η απόφαση του δικαστηρίου στην σελ. 2261 λέει ότι το έτος αυτό … δεν περιήλθε ούτε ένα € στον επίορκο υπάλληλο από τα υπεξαιρεθέντα του Δ.Θ.)!
Το κορυφαίο όμως γεγονός είναι ότι στο ίδιο συμπέρασμα για το κρίσιμο έτος 1998, κατέληξε και το δικαστήριο!  Ότι δηλ. όταν ήμουν Βουλευτής και ουδεμία σχέση είχα με τον Δ.Θ. ο συγκεκριμένος υπάλληλος είχε ήδη στήσει την «μηχανή» των υπεξαιρέσεων στον Δήμο!
Συγκεκριμένα στη σελίδα 2235 της ΑΠΟΦΑΣΗΣ, (σχετ. 2) την οποίαν επίσης δίνω στην δημοσιότητα –στο «διατακτικό»-διαβάζω: «Γνωρίζοντας λοιπόν ο κατηγορούμενος – υπάλληλος του Δήμου – την παραπάνω εγκληματική δραστηριότητα, στην Θεσσαλονίκη, σε μη επακριβώς προσδιορισμένες ημερομηνίες, πάντως κατά το χρονικό διάστημα από την 1-1-1998 έως τις 31-12-2008 (δηλ. κατά το χρονικό διάστημα του κατηγορητηρίου): Α) Δέχθηκε μεταξύ άλλων στην κατοχή του και έγινε δικαιούχος: α) συνολικού ποσού 145.169,70 ευρώ – όσο ακριβώς λέει και το πόρισμα της Οικονομικής Επιθεωρήτριας – κατά την διάρκεια του έτους 1998»!!!
Ξεκάθαρο λοιπόν. Οι υπεξαιρέσεις στον Δ.Θ. άρχισαν όταν εγώ ήμουν Βουλευτής!  Το 1998 ήμουν Βουλευτής, δεν ήμουν Δήμαρχος!
Καμία δηλαδή ευθύνη για την Διοίκησή μου. Καμία ευθύνη για τον Δήμαρχο!
Στον αέρα λοιπόν η απόφαση της καταδίκης μου!
Απόλυτη δικαστική πλάνη!
Και όμως ακόμη είμαι στην φυλακή… 114 ημέρες σήμερα…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου