Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Βιτόλο, με "πράσινα" γράμματα



Για τα επόμενα τρία χρόνια ο Βίκτορ Βιτόλο θα φοράει την πράσινη φανέλα, καθώς υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό.


Μετά τις υπογραφές πέταξε για το Κίτσμπουελ, εκεί όπου οι «πράσινοι» έδωσαν νέο φιλικό και επικράτησαν 11-0 κόντρα στην τοπική (ερασιτεχνική) ομάδα.

Την Τρίτη θα γίνουν οι ανακοινώσεις καθώς τη Δευτέρα λήγει τυπικά το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ, τον οποίο αποχαιρέτησε το πρωί.

Οι ετήσιες αποδοχές του Ισπανού μέσου θα ανέρχονται στις 500.000 ευρώ συν κάποια μπόνους.

Λίγη ώρα μετά τη σύναψη συμφωνίας με τον Παναθηναϊκό, ο Βιτόλο αποχαιρέτησε κι επίσημα τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, με γραπτή του δήλωση στην οποία ανέφερε τα εξής:

«Μετά από δύο χρόνια, ήρθε η ώρα να ολοκληρώσω τη συνεργασία μου με τον ΠΑΟΚ. Σ' αυτό το διάστημα έδωσα τα πάντα στην ομάδα, πέρασα ωραίες στιγμές και αισθάνομαι πολύ ευτυχισμένος γι' αυτά που έζησα.

Κάποιοι προσωπικοί λόγοι όμως, με ανάγκασαν από τον περασμένο Απρίλιο να ζητήσω την αποδέσμευσή μου από την ομάδα για προσωπικούς λόγους.

Τονίζω και πάλι πως οι λόγοι είναι προσωπικοί και όχι οικονομικοί, οπότε αυτά που γράφονται τις τελευταίες μέρες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτό επιβεβαιώνεται, από τη στάση που κράτησα ως το τέλος.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ για την αγάπη που με περιέβαλαν.

Τους συμπαίκτες μου για την άψογη συνεργασία.

Τη διοίκηση που ήταν πάντα στο πλευρό μου.

Και όλους μαζί, για τη συμπαράσταση στις δύσκολες στιγμές που πέρασα πέρσι, εξ' αιτίας του σοβαρού τραυματισμού μου.

Αισθάνομαι ότι φεύγοντας, αφήνω πίσω μου μόνο φίλους.

Βίκτορ Βιτόλο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου