Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Σ. Καλυβάτσης: «Με πρόδωσαν άνθρωποι που νόμιζαν ότι ήταν φίλοι μου»

Στο ένθετο της εφημερίδας ΈΘΝΟΣ, "Radar", μίλησε ο Σωτήρης Καλυβάτσης. Στη συνέντευξή του λέει για το αν του έχει λείψει η τηλεόραση, απαντά στο αν έχει νιώσει προδοσία από φίλους του και εξηγεί γιατί δεν παντρεύεται...
 

«Δεν αισθάνομαι παιδί της τηλεόρασης. Ακόμα και όταν κάναμε το ΑΜΑΝ και το Comfuzio και είχαν πάει καλά, δεν ήταν στο μυαλό μου ότι ντε κα καλά θέλω να κάνω καριέρα στην τηλεόραση ή στο θέατρο ή στο κινηματογράφο. Θέλω να μου δίνεται η ευκαιρία να εκφράζομαι», λέει για το γεγονός της αποχής του από την τηλεόραση. Στην ερώτηση για το αν τον έχουν προδώσει φίλοι του λέει: «Δεν με έχει προδώσει ποτέ κανένας φίλος μου. Με έχουν προδώσει άνθρωποι που νόμιζαν ότι ήταν φίλοι μου».

Τέλος όσων αφορά τα προσωπικά του δηλώνει πως είναι ακόμη μικρός για να παντρευτεί: «Είμαι πολύ μικρός ακόμα για κάτι τέτοιο. Στη ζωή μου δεν έχω κανόνες, δεν υπάρχουν στερεότυπα. Και όταν με πιέζουν για κάτι, θα κάνω το αντίθετο!»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου