Κυριακή 15 Μαΐου 2011

«Έπαιζα με το κομπολόι και νόμιζε ότι παίζω με...»

Νέα απίστευτη ατάκα εκστόμισε ο πρώην υπουργός Βαγγέλης Μεϊμαράκης εναντίον του Γιώργου Καρατζαφέρη δίνοντας συνέχεια στην «βεντέτα» που έχει ξεσπάσει εδώ και μερικές ημέρες. Μιλώντας στο «Βήμα FΜ», και στην εκπομπή των Β. Χιώτη- Ν. Παπαδόπουλου, ο πρόεδρος του Ιδρύματος «Καραμανλή», είπε για τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ: «Περπατούσα μόνος μου στο διάδρομο της Βουλής και περπατούσε μόνος του και ο Γιώργος Καρατζαφέρης.
 
Κάποια στιγμή αισθάνθηκα πως ήθελε να μου πει καλημέρα και να μου χαμογελάσει. Τότε εγώ γύρισα από την άλλη πλευρά. Εκείνη τη στιγμή, είχα το χέρι στη τσέπη και έπεσα με το κομπολόι. Αν αυτός νόμιζε κάτι άλλο, μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται».

Ο κ. Μεϊμαράκης, αφού διέψευσε εκ νέου την καταγγελία για άσεμνη χειρονομία προς τον κ. Καρατζαφέρη, τον κατηγόρησε ότι τον κατασυκοφάντησε σε ηθικό ζήτημα (σ.σ. για την υπόθεση των υποβρυχίων).

Τέλος, για τον κ. Κοραντή είπε ότι διέλυσε την ΚΥΠ και πως δεν τιμά το ψηφοδέλτιο Επικρατείας. «Πιστοποιητικό πατριωτισμού θα μου δώσει ο αστράτευτος ή πιστοποιητικό ηθικής θα μου δώσει ο φερόμενος ως πλαστογράφος;» διερωτήθηκε ο κ. Μεϊμαράκης.

Θυμίζουμε ότι μόλις χθες ο Γ. Καρατζαφέρης με ανακοίνωση τύπου κατήγγειλε τον Β. Μεϊμαράκη για απρεπή συμπεριφορά, αναφερόμενος στην κίνηση του πρώην υπουργού να του δείξει τα «αχαμνά» του όταν βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο σε διάδρομο της Βουλής.


Πηγή: newpost

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου