Το 8,7% των χρηστών του Facebook, δηλαδή 83,09 εκατομμύρια σε σύνολο περίπου 955 εκατ., δεν είναι πραγματικοί, όπως παραδέχεται το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο.
Το 8,7% των χρηστών του Facebook, δηλαδή 83,09 εκατομμύρια σε σύνολο περίπου 955 εκατ., δεν είναι πραγματικοί, όπως παραδέχεται το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο.
Οι μη αυθεντικοί χρήστες ανήκουν σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Το 4,8% είναι διπλά προφίλ του ίδιου προσώπου, το 2,4% αφορά λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει διάφοροι χρήστες για μία εταιρία, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή το…αγαπημένο κατοικίδιο ζωάκι τους, ενώ το 1,5% είναι χρήστες που θεωρούνται «ανεπιθύμητοι» και συνήθως έχουν δημιουργήσει κάποιο προφίλ μόνο και μόνο για να στέλνουν μηνύματα «spam» ή άλλο περιεχόμενο.
Η εκτίμηση αυτή, η οποία περιέχεται σε έγγραφα που κατέθεσε το κοινωνικό δίκτυο στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, σύμφωνα με το BBC, έρχεται σε μία εποχή που αυξάνει η ανησυχία για την αξία του δικτύου στο πεδίο του μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από 83 εκατ. «χρήστες» στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτοι ή άχρηστοι για τους διαφημιστές
Πηγή:NewsIt.gr
Το 8,7% των χρηστών του Facebook, δηλαδή 83,09 εκατομμύρια σε σύνολο περίπου 955 εκατ., δεν είναι πραγματικοί, όπως παραδέχεται το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο.
Οι μη αυθεντικοί χρήστες ανήκουν σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Το 4,8% είναι διπλά προφίλ του ίδιου προσώπου, το 2,4% αφορά λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει διάφοροι χρήστες για μία εταιρία, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή το…αγαπημένο κατοικίδιο ζωάκι τους, ενώ το 1,5% είναι χρήστες που θεωρούνται «ανεπιθύμητοι» και συνήθως έχουν δημιουργήσει κάποιο προφίλ μόνο και μόνο για να στέλνουν μηνύματα «spam» ή άλλο περιεχόμενο.Η εκτίμηση αυτή, η οποία περιέχεται σε έγγραφα που κατέθεσε το κοινωνικό δίκτυο στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, σύμφωνα με το BBC, έρχεται σε μία εποχή που αυξάνει η ανησυχία για την αξία του δικτύου στο πεδίο του μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από 83 εκατ. «χρήστες» στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτοι ή άχρηστοι για τους διαφημιστές
Πηγή:NewsIt.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου