Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Ξεκαθάρισαν τα πράγματα στο ΠΑΣΟΚ! Εσωκομματικές εκλογές το Μάρτιο


Εντός του Μαρτίου τοποθέτησε ο Γιώργος Παπανδρέου την εκλογή του νέου προέδρου του ΠΑΣΟΚ μιλώντας στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου του κόμματος.
Η εκλογή θα γίνει από τη βάση όπως το 2004 επισήμανε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε πως την ακριβή ημερομηνία θα ορίσει το Πολιτικό Συμβούλιο. Ταυτόχρονα ο κ. Παπανδρέου τόνισε πως η διαδικασία αυτή θα γίνει μεν πριν από τις εθνικές εκλογές αλλά μετά την ολοκλήρωση του PSI και της νέας δανειακής σύμβασης.
Πρότεινε επίσης τη διεξαγωγή προγραμματικής Συνδιάσκεψης του ΠΑΣΟΚ πριν την εκλογή προέδρου και την διεξαγωγή τακτικού Συνεδρίου τον Ιούνιο μετά τις εθνικές εκλογές τις οποίες τοποθέτησε τον Απρίλιο. «Δεν συναινώ σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση», είπε χαρακτηριστικά.  
«Θα κάνω το καθήκον μου» και «θα δώσω τη μάχη από οποιοδήποτε μετερίζι» είπε σε κάποιο άλλο σημείο της ομιλίας του. Επίσης αναφέρθηκε και στις προσωπικές επιθέσεις που δέχεται λέγοντας: «Πολλοί θεωρούν την ευγένειά μου αδυναμία. Έχω πάρει τις πιο δύσκολες αποφάσεις των τελευταίων δεκαετιών. Έχω απωθήσει προσωπικές φιλοδοξίες, έχω συγκρουστεί με συμφέροντα. και στις συνεχείς συκοφαντίες απέναντι στην οικογένειά μου θα απαντήσω με μια φράση του Ανδρέα: "Εμένα θέλετε να χτυπήσετε. Εδώ είμαι. Χτυπήστε εμένα"».
Είναι προφανές ότι τα τελευταία γεγονότα στην εσωκομματική διαδικασία για την εκλογή προέδρου στο ΠΑΣΟΚ δυσαρεστούν τον Βαγγέλη Βενιζέλο, που δεν ήθελε μια τέτοια εξέλιξη. Προτιμούσε δηλαδή, ο Θεσσαλονικιός πολιτικός, την εκλογή του από ένα κλειστό θεσμικό ή εσωκομματικό όργανο, όπως η Κοινοβουλευτική Ομάδα ή το Εθνικό Συμβούλιο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου